KKV Start Innováció

A Kancellár. hu Zrt. a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap finanszírozásával „A Kancellar.hu Zrt. szolgáltatásainak bővítése és stratégiájának átalakítása a COVID-19 világjárvány tapasztalatai alapján” tárgyában vezet projektet az KKV START INNOVÁCIÓ (2020-1.1.1-KKV START) pályázati kiírás keretében. Ennek folyamatáról, illetve státuszáról folyamatosan tájékozódhat oldalunkon.


A kedvezményezett neve – Kancellár. hu Zrt.

A projekt címe - A Kancellar.hu Zrt. szolgáltatásainak bővítése és stratégiájának átalakítása a COVID-19 világjárvány tapasztalatai alapján

A szerződött projekt összege - 33 325 245 Ft

A szerződött támogatás összege – 19 995 147 Ft

A támogatás mértéke (%-ban) – 60,00 %

A projekt kezdésének dátuma – 2020.07.01.

A projekt befejezési dátuma – 2021.09.30.

A projekt azonosító száma – 2020-1.1.1-KKV-START-2020-00045


A projekt tartalmának bemutatása

A projekt célja, hogy a COVID-19 világjárvány idején a Kancellar.hu Zrt. szolgáltatásait úgy bővítse, hogy azzal egyrészről növelje a jelentős visszaesést mutató munkalehetőségek számát, biztos munkahelyet teremtve a munkavállalói számára, másrészről pedig, hogy olyan szolgáltatásokkal bővítse a porfólióját, melyek segítik az ügyfelei (pénzügyi szervezetek, biztosítók, telekommunikációs vállalatok) működését a COVID-19 és egy esetleges későbbi világjárvány idején. E célok elérése érdekében a Kancellar.hu Zrt. vezetése egy új stratégia kialakítása mellett döntött, mely során megvizsgálja azokat a végrehajtandó feladatokat, amelyeknek a végrehajtásával leghatékonyabban éri el a kitűzött célokat.

A világjárvány hatására megszűnt és megjelenő igények felmérése érdekében a Kancellar.hu Zrt. egy elsődlegesen mélyinterjúkra alapozott piackutatást tervez az ügyfelei körében.

Tekintettel arra, hogy a világjárvány hatására a megrendelések száma azonnal csökkent, az új igények felmérése és az új szolgáltatások kidolgozása, majd azok értékesítése pedig időigényes, ez idő alatt a Kancellar.hu Zrt. a munkaidő és ezzel a havi bérek csökkentése helyett a munkavállalók értékének növelése és az ügyfelek támogatása mellett döntött, vagyis a munkával nem rendelkező területeken megvizsgálja:

A fentieknek megfelelően a Kancellar.hu azt tervezi, hogy szakmai továbbképzésekben részesíti munkavállalóit, valamint az ügyfelektől kapott információk alapján ügyféltájékoztatókat készít.

Az ügyfelek körében végzett felmérések eredményeire alapozva átalakítjuk a Kancellar.hu Zrt. szolgáltatási katalógusát, a nyújtott szolgáltatások körét, az egyes szolgáltatások fókuszát a megváltozott helyzet informatikai biztonsági kihívásaira fókuszáljuk.

Részben a piackutatás eredményei alapján azonosított technológiai trendek figyelembe vételével, részben az átalakított szolgáltatások megvalósításához szükséges ismeretek azonosítása révén meghatározzuk az eredményes működéshez szükséges szakmai kompetencia területeket és kialakítjuk és következetesen végigvisszük a szakértőink szakmai képzési tervét. A projekt fent vázolt szakmai tartalma alapján a projekt során az alábbi legfontosabb eredménytermékek előállítását tervezzük.

A projekt legfontosabb eredménytermékei:


Az ismertetett célok megvalósítása érdekében a projekt szakmai tartalmának, várható eredményének elérése érdekében az alábbi lépésekben, illetve feladatok végrehajtásával valósítja meg a projektet: